Saturday, April 7, 2012

Collection : Buku Fixi

Saya suka membaca. Dan currently, ada banyak novel dalam koleksi saya.
Selain kumpul novel penulis kesayangan Norhayati Berahim, saya gemar baca #BukuFixi juga. Sebab lain. Idea masih fresh. Walaupun sometimes, ada cara olahan yang tidak selari dengan kesukaan saya, itu semua boleh diketepikan sebab idea yang lain dari lain.


Dan tadi bila kemas punya kemas, baru perasan, oh hampir complete koleksi saya. Now mencari #Bisik. Dan saya pasti, di Pesta Buku akhir bulan ini, makin bertambah la koleksi #Buku Fixi..



Fuh!!

Tak sabarnyaaa nak ke Pesta Buku!! Yeay!

5 chit chat:

marinahunny said...

Oh akak bru je jmpa koleksi tebitan fixi ni cute sgt kan. Baru beli jerat. Hajatnye nk buat koleksi juga.

Btw, suka mengait jugak ke..? Akak pun suka :-)

Ezyane Zaki said...

Hello Kak ...

Haaa saya mmg peminat Buku Fixi agak tegar..haha.. suka baca sbb idea cerita agak fresh..

Yes Jerat best. Try others jugak la kak.. My fav Ngeri, Kougar, Kelabu, Tabu.. eh semua la saya suka..hehe

Aha kak, saya suka crochet.. selalunya crochet amigurumi and bag..yeayy..dah jumpa geng..selalu mai sini k :)

Thanksss sbb jengah

Tieah Madian said...

Semua dah ada.. Tinggal #zombijaya je lagi.. Tu pun sebab tunggu kawan kasi.. Hadiah birthday katanya..

Ezyane Zaki said...

Hehe... Haaaa kiranya bile je la buleh dpt #Zombijaya tu? I dah 2 kali repeat #Zombijaya tu..hehe

Unknown said...

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
GOOD NEWS UNTUK SEMUA PENCINTA BUKU!!
!*PROMOSI*PROMOSI*!

✅ JIMAT WANG
✅ HARGA BERPATUTAN
✅ FREE POS KE SM UNTUK 6 BUKU
✅ FIXI
✅ LEJENPRESS
✅ DUBOOK
✅ BUKU ISLAMIK
✅ NUBOOK
✅ THUKUL
✅ POJOK
✅ TERFAKTAB

ANDA inginkan koleksi buku yang banyak di rumah? Jum dapatkan koleksi buku-buku murah segera. Boleh pilih 6 buku dengan harga RM100.
MURAHKAN?? TUNGGU APA LAGI? JUM DAPATKAN SEGERA BUKU-BUKU TERSEBUT DENGAN HARGA YANG MURAH.

�� Whatsapp “BUKU" ke 0148850146
�� Whatsapp “BUKU" ke 0148850146
�� Whatsapp “BUKU" ke 0148850146