Sunday, May 9, 2010

2B - Book & Bookmark

I always do love weekend. Sebab buat saya lebih productive tuk siapkan order-order yang ada dalam list.

Yesterday, I managed to finish order : bookmark from snf ;)





She wants me to crochet same bookmark as my previous giveaway. Lucky, the yarn still ada. Itu pun tinggal sikit but, boleh la tuk siapkan satu bookmark saja. Sedih pulak yarn dah habis. Haha. Susah okay nak cari yarn ni. I order from my friend yang cuti2 ke Australia. Hope this year, ada kawan yang ke sana lagi ;)

Really hope she love the bookmark.

My next project :



Elly the Elephant ;)

Oh ya, last week , semasa saya ada dating with my ticer, saya berjaya beli lagi sebuah buku crochet . Yiihaaa



Lama okay kami lepak di Kinokuniya. Puas duk pilih buku mana yang nak di beli. Sebelum tu sempat la shopping yarn di Ampang Point. Sampai masa makan di Cafe Kino, ada sorang kakak tegur saya beli banyak yarn. Buat apa? Hehe.. Err kakak ni tak tengok lagi yarn saya di rumah. Ada 3 kotak busat. But still, saya rasa tak cukup. Goshh..





Best bukan? Eh, saya dah pandai sikit dari dulu baca chart. Haha :P
Dan saya ada aim a few buku di sana lagi. Hehe.. Nanti dah beli, will update lagi

And my ticer , baik hati tuk hadiahkan saya banyak benda sempena my birthday. Terharu okay :P



Banyak bukan? Arigato Gozaimasss :P

Paling best :





Dan semalam duk baca buku buku ni sambil di sebelah nya ada - Japanese Character Translations Pertaining to Stuffed Animal Making And Other Sewing Terms.

Hehe.. Remind me masa zaman study saya duk bersungguh nak faham character-character for paper Mandarin. Hehe

Eh okay lah. Tak sabar nak crochet Elly

Daaaa



4 chit chat:

IP-m said...

saya pon ada satu cute yummy buatkan hadiah dulu. SUka.

Ezyane Zaki said...

wah..baik sungguh cute yummy tu eak.. sure die budak yg comei..wakakakak

eh kakak.. buku tu insyaAllah this week la saya gi if takde aral melintang.. lately bz kat office.. so, tak sempat nak ke kino..

siti nur fadhilah said...

hi ezyane..i da dapat bookmark tu semalam lepas balik dari u..ibu dah bukak awal2. hehe
thanks! heart them! :)

Ezyane Zaki said...

snf - no problem.. hari tu terpaksa call sbb ingatkan parcel tak sampai2 lg as no response from u kan.. :) glad that u heart them.. thanks :)